Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
c. Learning & Cognition >
2. LC: Presentations >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/4201

Title: Roundtable 8 Teach as you preach: training in toepassen van het 4C-ID model volgens het model
Authors: Hoogveld, Bert
Keywords: oefening met eigen casuÏstiek
Issue Date: 20-Mar-2012
Series/Report no.: Symposium 4C-ID IV, Utrecht 2011;Roundtable 8
Abstract: Men wil tijdens trainingen in het toepassen van het 4C-ID-model vaak te vlug ‘aan de slag wil' met de eigen problematiek. Daarbij wordt niet gedacht aan de hoge cognitieve belasting die dit oplevert. Oefenen met eenvoudiger voorbeelden heeft dus zin. Het ontwerpen van een hele opleiding kan immers toch niet plaatsvinden tijdens een training, hooguit de goede aanzet.
Description: Hoogveld, A. W. M. (2011, 14 April). Roundtable 8 Teach as you preach: training in toepassen van het 4C-ID model volgens het model. Presentatie tijdens Symposium 4C-ID, IV, Hoe ontwerp je ondersteunende informatie?, Utrecht, Nederland: Open Universiteit.
URI: http://hdl.handle.net/1820/4201
Appears in Collections:2. LC: Presentations

Files in This Item:

File Description SizeFormat
roundtable8.pdf185.39 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback