Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/4201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoogveld, Bert-
dc.date.accessioned2012-03-20T09:27:48Z-
dc.date.available2012-03-20T09:27:48Z-
dc.date.issued2012-03-20T09:27:48Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1820/4201-
dc.descriptionHoogveld, A. W. M. (2011, 14 April). Roundtable 8 Teach as you preach: training in toepassen van het 4C-ID model volgens het model. Presentatie tijdens Symposium 4C-ID, IV, Hoe ontwerp je ondersteunende informatie?, Utrecht, Nederland: Open Universiteit.en_US
dc.description.abstractMen wil tijdens trainingen in het toepassen van het 4C-ID-model vaak te vlug ‘aan de slag wil' met de eigen problematiek. Daarbij wordt niet gedacht aan de hoge cognitieve belasting die dit oplevert. Oefenen met eenvoudiger voorbeelden heeft dus zin. Het ontwerpen van een hele opleiding kan immers toch niet plaatsvinden tijdens een training, hooguit de goede aanzet.en_US
dc.description.sponsorshipOpen Universiteit, CELSTEC & Maastricht University, institute of Education, FHML.en_US
dc.language.isonlen_US
dc.relation.ispartofseriesSymposium 4C-ID IV, Utrecht 2011;Roundtable 8-
dc.subjectoefening met eigen casuÏstieken_US
dc.titleRoundtable 8 Teach as you preach: training in toepassen van het 4C-ID model volgens het modelen_US
dc.typePresentationen_US
Appears in Collections:2. LC: Presentations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
roundtable8.pdf185.39 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons