Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
c. Learning & Cognition >
2. LC: Presentations >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/4288

Title: Schoolontwikkeling en optimaliseren van leerprocessen
Authors: Mooij, Ton
Keywords: schoolontwikkeling
leerprocessen
optimaliseren
Issue Date: 14-May-2012
Abstract: In een gastcollege voor studenten (ortho)pedagogiek wordt verhelderd hoe schoolproblemen van leerlingen kunnen ontstaan. Dit met name voor relatief achterlopende of ook voorlopende leerlingen. Vervolgens wordt uitgewerkt welke onderwijs- en schoolcondities kunnen leiden tot relatief optimale leerprocessen en -effecten voor de diverse leerlingen.
Description: Mooij, T. (2012, 10 mei). Schoolontwikkeling en optimaliseren van leerprocessen. Gastcollege ‘Jeugd-, Gezins- en Onderwijsbeleid’ voor studenten (ortho)pedagogiek, Radboud Universiteit, Faculteit Sociale Wetenschappen; Afdeling Orthopedagogiek, Gezin en Gedrag, Nijmegen, Nederland.
URI: http://hdl.handle.net/1820/4288
Appears in Collections:2. LC: Presentations

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20120510 Gastcollege JGO-Beleid Mooij Schoolontwikkeling en optimaliseren van leerprocessen.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback