Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/4777
Title: Leerkrachten als ontwerpers van een ICT-rijke leeromgeving: Effecten op professionele ontwikkeling
Other Titles: [Teachers as designers of a technology-rich learning environment: Effects on professional development]
Authors: Boschman, Ferry
McKenney, Susan
Voogt, Joke
Keywords: docenten
ontwerp
Issue Date: 24-Jan-2013
Abstract: In deze studie wordt onderzocht welke effecten een proces van curriculumontwerp, -implementatie en -evaluatie heeft op de professionele ontwikkeling van leerkrachten op het gebied van beginnende geletterdheid. Er worden data verzameld betreffende praktijkkennis van docenten, uitvoering het ontwerpproces, implementatie van het ontworpen materiaal, en leerlingresultaten In deze roundtable sessie wordt nader ingegaan op analyse van de resultaten, met name het gebruik van meerdere databronnen staat centraal.
Description: Boschman, F., McKenney, S., & Voogt, J. (2012, 20-22 June). Leerkrachten als ontwerpers van een ICT-rijke leeromgeving: Effecten op professionele ontwikkeling [Teachers as designers of a technology-rich learning environment: Effects on professional development]. Round table presentation at the ORD annual meeting, Wageningen, The Netherlands.
URI: http://hdl.handle.net/1820/4777
Appears in Collections:1. LC: Publications and Preprints

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ORD2012BoschmanMcKenneyVoogt-roundtable.pdf157.1 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons