Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/4791
Title: Benutting van outline-tools voor het schrijven van leerlingen
Authors: De Smet, Milou
Brand-Gruwel, Saskia
Kirschner, Paul A.
Keywords: Outline-tool
Onderwijs
Schrijven
Schrijfvaardigheid
Schrijfproces
Cognitieve belasting
Observerend leren
Issue Date: 29-Jan-2013
Abstract: In deze presentatie wordt ingegaan op de resultaten van verschillende experimenten die gedaan zijn in het kader van het promotieonderzoek naar de benutting van outline-tools voor het schrijven van leerlingen. Daarin wordt met name gekeken naar wat het probleem is, wat er in de experimenten gevonden is, en wat de resultaten betekenen voor de onderwijspraktijk.
Description: De Smet, M. J. R., Brand-Gruwel, S., & Kirschner, P. A. (2013, 29 Januari). Benutting van outline-tools voor het schrijven van leerlingen. Presentatie tijdens werkbezoek Kennisnet, Open Universiteit, Heerlen, The Netherlands.
URI: http://hdl.handle.net/1820/4791
Appears in Collections:2. LC: Presentations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
de Smet.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.