Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/5007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBoon, Jo-
dc.contributor.authorWagemans, Leo-
dc.date.accessioned2013-07-18T13:23:47Z-
dc.date.available2013-07-18T13:23:47Z-
dc.date.issued2013-03-
dc.identifier.issn1389-4595-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1820/5007-
dc.descriptionBoon, J., & Wagemans, L. J. J. M. (2013). Excellentie van online leren. OnderwijsInnovatie (1), 17-24.en_US
dc.description.abstractDit artikel gaat over het evalueren van kwaliteit van e-learning. In het project E-xcellence is een globaal raamwerk ontwikkeld waarin zes domeinen onderscheiden worden die belangrijk zijn voor de kwaliteit van e-learning. Elk domein wordt concreter omschreven door een aantal benchmarks. Door het uitvoeren van een quick scan kunnen teams van medewerkers in hoger onderwijsinstellingen een beeld krijgen van de kwaliteit van e-learning in hun organisatie, faculteit of in een cursus, in vergelijk met andere onderwijsinstellingen. Tevens kan aan de hand van een zelf uitgevoerde scan of aan de hand van een extern advies een plan gemaakt worden voor verbetering.en_US
dc.description.sponsorship: EU Lifelong Learning, Transversal Programme KA 4 Valorisationen_US
dc.language.isonlen_US
dc.publisherOpen Universiteiten_US
dc.relation.ispartofseriesOnderwijsinnovatie;1-
dc.subjecton line lerenen_US
dc.subjectkwaliteitskaderen_US
dc.titleExcellentie van online lerenen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:1. LC: Publications and Preprints
1. LN: Publications and Preprints

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OI_2013_1_PraktischArtikel.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons