Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/5380
Title: Een eerste verkenning: energiegebruik, onderzoekend leren en mobieltjes in de klas
Authors: Firssova, Olga
Kalz, Marco
Börner, Dirk
Pannekeet, Kees
Specht, Marcus
Keywords: weSPOT
SURF
presentatie
onderzoekend leren
mobiel leren
pilot study
Issue Date: 12-Jun-2014
Abstract: Presentation of the project Sustainable inquiry based learning with ICT at the SURF symposium Groene ICT en Duurzaamheid 2014: Nieuwe energie in het hoger onderwijs
Description: Firssova, O., Kalz.,M., Börner, D., Pannekeet, K., & Specht, M. (2014, January, 30). Een eerste verkenning: Energiegebruik, onderzoekend leren en mobieltjes in de klas [Energy efficiency, inquiry based learning and learning with mobiles: an exploratory study). Presentation at the symposium Groene ICT en Duurzaamheid 2014: Nieuwe energie in het hoger onderwijs. Driebergen: SURF
URI: http://hdl.handle.net/1820/5380
Appears in Collections:2. LMedia: Presentations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Surf2014EindpresentatieOFirssova.pdf891.77 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons