Open Universiteit

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 56 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
31-Oct-2016Refining Success and Dropout in MOOCs Based on the Intention-Behaviour GapHenderikx, Maartje; Kreijns, Karel; Kalz, Marco
2016MOOCs; vanwaar al die ophef?Henderikx, Maartje; Kreijns, Karel
27-May-2016Dropout een probleem? Een kwestie van perspectiefHenderikx, Maartje; Kreijns, Karel; Kalz, Marco
May-2017To change or not to change? That's the question... On MOOC-success, barriers and their implicationsHenderikx, Maartje; Kreijns, Karel; Kalz, Marco
Aug-2017Eliciting the challenges and opportunities organizations face when delivering open online education: A group-concept mapping studySchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
Jun-2017Kansen en uitdagingen voor open online onderwijs en implicaties voor de organisatorische inrichting van Nederlandse hoger onderwijs instellingenSchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
Sep-2015The design and validation of an instrument to measure Teachers’ Professional Development at WorkEvers, Arnoud; Kreijns, Karel; Van der Heijden, Béatrice
Mar-2017Widget, widget as you lead, I am performing well indeed! Using results from an exploratory offline study to inform an empirical online study about a learning analytics widget in a collaborative learning environmentScheffel, Maren; Drachsler, Hendrik; Kreijns, Karel; De Kraker, Joop; Specht, Marcus
Jan-2013Social Aspects of CSCL Environments: A Research FrameworkKreijns, Karel; Kirschner, Paul A.; Vermeulen, Marjan
2014Predicting Teachers’ use of Digital Learning Materials: Combining Self-Determination Theory and the Integrative Model of Behavior PredictionKreijns, Karel; Vermeulen, Marjan; Van Acker, Frederik; Van Buuren, Hans