Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/5449
Title: Onderpresteren van cognitief hoogbegaafde leerlingen in regulier onderwijs
Authors: Mooij, Ton
Keywords: Onderpresteren
Cognitief hoogbegaafde leerling
Regulier onderwijs
Schoolproblemen
Preventie
Issue Date: 23-Jul-2014
Citation: Mooij, T. (2014). Onderpresteren van cognitief hoogbegaafde leerlingen in regulier onderwijs. NIVOZ Forum, bijdrage onderzoek (http://www.nivoz.nl/). Retrieved 24 March 2014 at http://nivoz.nl/artikelen/onderpresteren-van-cognitief-hoogbegaafde-leerlingen-in-regulier-onderwijs/
Abstract: Verhelderd wordt welke onderwijskenmerken en –processen vanaf schoolbegin de motivationele, cognitieve, emotionele, sociale en leerproblemen van cognitief hoogbegaafde leerlingen verklaren.
URI: http://hdl.handle.net/1820/5449
Appears in Collections:1. FEEEL Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20140715 Manuscript website Forum NIVOZ HB Onderpresteren.pdf64.67 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons