Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/5817
Title: Ict in het onderwijs: middel of doel?
Authors: Westera, Wim
Keywords: Ict
leren
technologie
doel
middel
didactiek
instrumentalisme
school
Issue Date: 20-Dec-2014
Citation: Westera, W. (2014). Ict in het onderwijs: middel of doel? OnderwijsInnovatie, 2014(4), 14-16.
Abstract: Ict speelt een steeds grotere rol in het onderwijs. Een heilig principe daarbij is dat de technologie slechts een middel is en nooit tot doel mag worden verheven. Wie het waagt de technologie tot doel te verheffen, kan pek en veren verwachten. Maar wat is er eigenlijk mis met het centraal stellen van technologie in het onderwijs? Daarom in dit artikel argumenten waarom ict op school best het doel kan zijn.
URI: http://hdl.handle.net/1820/5817
Appears in Collections:1. FEEEL Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ICT middel of doel-OI.pdf302.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.