Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/5997
Title: Serious gaming in het MBO: het SLEM-project
Authors: Westera, Wim
Hogendoorn, Tom
Van Kollenburg, Martin
Keywords: Gaming
learning
SLEM
MBO
ict
EMERGO
Issue Date: 25-Mar-2015
Citation: Westera, W., Hogendoorn, T., & Van Kollenburg, M. (2015). Serious gaming in het MBO: het SLEM-project. Onderwijsinnovatie, 1 (maart), 26-28.
Abstract: Van games in het onderwijs wordt vaak gezegd dat ze het onderwijs leuker maken: games als eigentijdse verpakking voor het motiveren van de ’jeugd van tegenwoordig’ - opgegroeid in een wereld vol digitale media. Het SLEM-project (Serious games voor Leren en Examineren in het Mbo) gebruikt games niet om het onderwijs ‘op te leuken’, maar om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren.
URI: http://hdl.handle.net/1820/5997
Appears in Collections:1. FEEEL Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Westera SLEM.pdf397.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.