Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/5997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWestera, Wim-
dc.contributor.authorHogendoorn, Tom-
dc.contributor.authorVan Kollenburg, Martin-
dc.date.accessioned2015-03-25T12:26:25Z-
dc.date.available2015-03-25T12:26:25Z-
dc.date.issued2015-03-25-
dc.identifier.citationWestera, W., Hogendoorn, T., & Van Kollenburg, M. (2015). Serious gaming in het MBO: het SLEM-project. Onderwijsinnovatie, 1 (maart), 26-28.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1820/5997-
dc.description.abstractVan games in het onderwijs wordt vaak gezegd dat ze het onderwijs leuker maken: games als eigentijdse verpakking voor het motiveren van de ’jeugd van tegenwoordig’ - opgegroeid in een wereld vol digitale media. Het SLEM-project (Serious games voor Leren en Examineren in het Mbo) gebruikt games niet om het onderwijs ‘op te leuken’, maar om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren.en_US
dc.description.sponsorshipNROen_US
dc.language.isonlen_US
dc.subjectGamingen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjectSLEMen_US
dc.subjectMBOen_US
dc.subjecticten_US
dc.subjectEMERGOen_US
dc.titleSerious gaming in het MBO: het SLEM-projecten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:1. FEEEL Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Westera SLEM.pdf397.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.