Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/6068
Title: Professionaliseren van lerarenopleiders: Modelleren kun je leren
Authors: Vrieling, Emmy
Stijnen, Sjef
Besselink, Eric
Velthorst, Gerdo
Van Maanen, Nancy
Keywords: Iselinge Hogeschool
Zelfgestuurd leren
Modelleren
Issue Date: 2015
Publisher: Iselinge Hogeschool
Citation: Vrieling, E., Stijnen, S., Besselink, E., Velthorst, G., & Van Maanen, N. (2015). Professionaliseren van lerarenopleiders: Modelleren kun je leren. In Samen grensverleggend: Educatiejaarboek 2015 Iselinge Hogeschool (pp. 141-153). Doetinchem: Iselinge Hogeschool.
Abstract: Om opleiders meer handvatten te geven voor de begeleiding van studenten is in deze studie in de vorm van een exploratieve casestudy toegewerkt naar een beschrijving van manieren waarop studenten kunnen worden begeleid tijdens de emulatiefase in zelfsturende teams. Aan deze doelstelling is tussen september 2014 en juni 2015 gewerkt in een zogenaamde curriculum-innovatiegroep bestaande uit zeven pabodocenten die, in samenwerking met interne opleiders van drie opleidingsscholen en een onderzoeker, werkten aan een nieuwe module: de ontwerpstudio. Hierbij was ZGL een van de leidende principes.
URI: http://hdl.handle.net/1820/6068
Appears in Collections:1. T2 Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
artikel modelleren jaarboek iselinge 2015.pdf164.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.