Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/6070
Title: Zelfgestuurd leren kun je niet zelfgestuurd leren
Authors: Vrieling, Emmy
Knaapen, Mieke
Keywords: Iselinge Hogeschool
zelfgestuurd leren
Issue Date: 16-Jul-2015
Citation: Vrieling, E., & Knaapen, M. (2015, 28 mei). Zelfgestuurd leren kun je niet zelfgestuurd leren. Gastcollege verzorgd bij Dalton conferentie, Epe, Nederland.
Abstract: In deze presentatie komen de volgende punten aan de orde: -Wat is zelfgestuurd leren? -Positieve effecten van zelfgestuurd leren -Casus met ontwerpprincipes -Assessment instrument -Opdracht modelleren -Zelfgestuurd leren en reflectie
URI: http://hdl.handle.net/1820/6070
Appears in Collections:2. T2 Presentations at conferences and events

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dalton 280515.pdf3.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.