Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/6071
Title: Zelfgestuurd leren kun je niet zelfgestuurd leren
Authors: Vrieling, Emmy
Keywords: zelfgestuurd leren
Issue Date: 16-Jul-2015
Citation: Vrieling, E. (2014, 24 november). Zelfgestuurd leren kun je niet zelfgestuurd leren. Lezing verzorgd bij Saxion, Deventer, Nederland.
Abstract: In deze presentatie komen onderstaande punten aan de orde: -Wat is zelfgestuurd leren? -Aanleiding -Doelen -Zeven ontwerpprincipes -Diagnostisch instrument -Interventies op basis van vraagsturing -Zelfgestuurde leermogelijkheden, motivatie en metacognitie -Aan de slag met het instrument -Zelfgestuurd leren en reflectiekwaliteit -Lopend onderzoek -Vragen
URI: http://hdl.handle.net/1820/6071
Appears in Collections:2. T2 Presentations at conferences and events

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lunchcollege Saxion EVR.pdf5.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.