Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/6077
Title: Sociaal leren van leraren faciliteren aan de hand van het dimensie interview
Authors: Vrieling, Emmy
Besselink, Eric
Seinhorst, Eline
Keywords: sociaal leren
Iselinge Hogeschool
Issue Date: 2015
Publisher: Iselinge Hogeschool
Citation: Vrieling, E., Besselink, E., & Seinhorst, E. (2015). Sociaal leren van leraren faciliteren aan de hand van het dimensie interview. In Samen grensverleggend: Educatiejaarboek 2015 Iselinge Hogeschool (pp. 73-83). Doetinchem: Iselinge Hogeschool.
Abstract: Als onderzoeksdoel van deze studie hebben we ons gericht op het ontwikkelen en valideren van een praktijkinstrument waarmee deelnemers aan leernetwerken de door hen ervaren kwaliteit en effectiviteit van het netwerk kunnen beschrijven en waar nodig aanpassen. Besproken wordt hoe we in het studiejaar 2014/2015, aan de hand van dimensies van sociaal leren, een interview leidraad hebben ontwikkeld en toegepast in de praktijk van enkele netwerken binnen Iselinge Hogeschool.
URI: http://hdl.handle.net/1820/6077
Appears in Collections:1. T2 Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jaarboek Iselinge 2015 interviewleidraad dimensies sociaal leren.pdf180.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.