Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/6668
Title: Best practices in schaalbaar online onderwijs
Authors: Kasch, Julia
Van Rosmalen, Peter
Kalz, Marco
Keywords: schaalbaar
online education
Issue Date: 18-Mar-2016
Citation: Kasch, J., Van Rosmalen, P., & Kalz, M. (2016, 18 March). Best practices in schaalbaar online onderwijs. Presentation at the Opening Up Education Conference, Welten Institute, Open University of the Netherlands, Heerlen, The Netherlands.
Abstract: Het voordeel van Open Online Onderwijs is dat je makkelijk veel mensen tegelijkertijd kan bereiken. Leermateriaal kan makkelijk op grote schaal toegankelijk worden gemaakt en studenten kunnen met veel medestudenten in contact komen. Ik weet niet of jullie ervaringen hebben met MOOCs (Massive Open Online Courses) maar deze zijn een goed voorbeeld van Open Online Onderwijs. Je volgt een cursus wanneer en waar je ook wil. MOOCs worden dan ook vaak door duizenden studenten gevolgd. Voor het onderwijs is dit vaak een uitdaging. Hoe moeten docenten op een betekenisvolle manier met duizenden studenten interacteren? Hoe kunnen docenten voor duizenden studenten complexe leeractiviteiten organiseren die ervoor zorgen dat studenten niet alleen kennis verkrijgen maar ook vaardigheden ontwikkelen? Dit is precies waar wij ons vandaag op gaan richten.
URI: http://hdl.handle.net/1820/6668
Appears in Collections:2. TELI Presentations at conferences and events

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
welten conferentie.pdf427.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.