Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/6868
Title: Viewbrics: Formatief evalueren van complexe vaardigheden middels ‘video-rubrics’ in het Voortgezet Onderwijs
Authors: Rusman, Ellen
Ackermans, Kevin
Keywords: complexe vaardigheden
formatief toetsen
videovoorbeelden
rubriek
21e eeuwse vaardigheden
Issue Date: 22-Apr-2016
Citation: Rusman, E., & Ackermans, K. (2016, 22 april). Viewbrics: Formatief evalueren van complexe vaardigheden middels ‘video-rubrics’ in het Voortgezet Onderwijs. Presentatie op Mini-EAPRIL Conferentie, Eindhoven, Nederland.
Abstract: Presentatie over de doelstelling en aanpak binnen het Viewbrics-project (www.viewbrics.nl), waarin gekeken wordt naar het effect van het gecombineerd gebruik van tekstuele rubrieken met videovoorbeelden op de kwaliteit van de feedback, mentale modellen en het aanleren van een aantal complexe (21e eeuwse) vaardigheden (samenwerken, presenteren, informatievaardigheden) in het Voortgezet Onderwijs.
URI: http://hdl.handle.net/1820/6868
Appears in Collections:2. TELI Presentations at conferences and events

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Presentatie viewbrics mini-EAPRIL.pdf863.2 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons