Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/6872
Title: Het Viewbrics-project
Authors: Rusman, Ellen
Ackermans, Kevin
Keywords: formative assessment
rubrics
videovoorbeelden
rubriek
formatieve beoordeling
feedback
complexe vaardigheden
ontwerprichtlijnen
Issue Date: Jun-2016
Citation: Rusman, E., & Ackermans, K. (2016, 27 juni). Het Viewbrics-project. Presentatie binnen les 6 ‘Werken met rubrics’ van de EMMA MOOC “Toetsen voor leren in de praktijk”, Open Universiteit, Heerlen, Nederland.
Abstract: In deze video opname over het Viewbrics-project wordt de kern van het project samengevat, wordt de relevante theorie belicht en wordt er daarnaast verteld over de aanpak en de activiteiten binnen het Viewbrics-project. Wat is er gedaan? Wat moet er nog gedaan worden? De presentatie in deze video geeft een overzicht van de achtergrond, doelstelling, beoogde resultaten en ontwikkelproces van het Viewbrics-project.
URI: http://hdl.handle.net/1820/6872
Appears in Collections:2. TELI Presentations at conferences and events

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toetsen voor leren in de praktijk_Viewbrics_dspace.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.