Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/7049
Title: Veiligheidsmonitor Voortgezet (Speciaal) Onderwijs: Opzet en resultaten.
Authors: Mooij, Ton
Keywords: Multilevel theory
Methodology
Information and Communication Technology
Modelling education support
Monitoring
Secondary Education
Safety at school
School improvement
Longitudinal research
Students and teachers
Issue Date: Aug-2009
Citation: Mooij, T. (2009). Veiligheidsmonitor Voortgezet (Speciaal) Onderwijs: Opzet en resultaten. In M. Boekenoogen, P. van Hoesel, Y. Prince, & C. Verheijen (Eds.), Methoden van beleidsonderzoekers: Creatief en oplossingsgericht (pp. 299-309). Den Haag: Lemma.
Abstract: Informatie wordt gegeven over de beleidsvraag, de probleemopzet, het onderzoeksontwerp met kernvariabelelen, het onderzoeksproces en de belangrijkste uitkomsten van deze multiniveau, longitudinale veiligheidsmonitor. Tenslotte worden enkele van de meest kenmerkende aspecten van deze onderzoeksmethode behandeld.
URI: http://hdl.handle.net/1820/7049
Appears in Collections:1. FEEEL Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111 2009 Veiligheidsmonitor Voortgezet (Speciaal) Onderwijs Hoofdstuk Beleidsoz uitg.pdf218.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.