Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/7090
Title: Hoe zien leerlingen reflectie?
Authors: Toebosch, Bianca
Sins, Patrick
Vrieling, Emmy
Keywords: reflectie
Daltononderwijs
Issue Date: Sep-2016
Publisher: DaltonVisie
Citation: Toebosch, B., Sins, P., & Vrieling, E. (2016). Hoe zien leerlingen reflectie? Daltonvisie, 5(1), 14-17.
Abstract: Het doel van dit onderzoek is de percepties van daltonleerlingen te inventariseren om daarmee de ondersteuning van reflectieactiviteiten in het voortgezet daltononderwijs te optimaliseren. De ideeën van leerlingen over het niveau van reflecteren, de benodigde competenties tijdens het reflectieproces, de verschillende reflectie-activiteiten en de percepties ten aanzien van de leeropbrengst van reflectie zijn onderzocht.
URI: http://hdl.handle.net/1820/7090
Appears in Collections:1. T2 Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toebosch_Sins_Vrieling_2016_reflectie.pdf424.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.