Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/7184
Title: De daad bij het woord: Naar de optimale basisschool
Authors: Mooij, Ton
Keywords: Optimal education
Integrating learning differences
Curriculum design
Curriculum and instruction
School empowerment
School improvement
Issue Date: Mar-2008
Citation: Mooij, T. (2008). De daad bij het woord: Naar de optimale basisschool. Kader Primair, 14(3), 12-15.
Abstract: Elk kind, van minder begaafd tot en met hoogbegaafd, zou met ingang van de eerste schooldag goed onderwijs moeten verkrijgen. Dit vereist het invoeren van 'optimale leerprocessen' en het afschaffen van leeftijdsgebonden onderwijs.
URI: http://hdl.handle.net/1820/7184
Appears in Collections:1. FEEEL Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
121 2008 De daad bij het woord; naar de optimale basisschool. Art Kader Primair.pdf585.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.