Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
a. Learning Networks & Learning Design >
1. LN: Publications and Preprints >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/807

Title: Onderwijsmodellen
Other Titles: De overdraagzaamheid van de didactische structuur van een complex leerobject; een case study
Authors: Poortman, Sybilla
Sloep, Peter
Keywords: leerobjecten
onderwijsmodellen
overdraagzaamheid
hoger onderwijs
case study
Issue Date: Nov-2006
Publisher: Digitale Universiteit
Series/Report no.: Leerobjecten in de praktijk
3
Abstract: Onderwijsmodellen beschrijft een case study van een complex leerobject. Gekeken wordt welke mogelijkheden er zijn om dit leerobject, dat gebaseerd is op een bepaald didactisch model, in te zetten in andere contexten. Daarnaast worden adviezen geformuleerd die kunnen leiden tot een verhoging van de motivatie van docenten om leerobjecten te ontwikkelen en te delen. Doelgroep van dit document zijn docenten en onderwijsontwikkelaars.
URI: http://hdl.handle.net/1820/807
Appears in Collections:1. LN: Publications and Preprints

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Onderwijsmodellen def 30okt06.pdf448.98 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback