Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/809
Title: De omvang van leerobjecten
Other Titles: Naar een juiste keuze in drie stappen
Authors: Schoonenboom, Judith
Keywords: leerobjecten
omvang
praktijkvoorbeelden
Issue Date: Nov-2006
Publisher: Digitale Universiteit
Series/Report no.: Leerobjecten in de praktijk
4
Abstract: De omvang van leerobjecten biedt handreikingen bij het bepalen van de omvang van leerobjecten. Het document gaat uit van drie stappen, die gebaseerd zijn op en geïllustreerd worden aan de hand van bestaande praktijkvoorbeelden. De drie stappen zijn: Stap 1 Kiezen tussen geïntegreerde leereenheden of losse leeractiviteiten en hulpmiddelen Stap 2 Oriëntatie op omvang en structuur van de leerobjecten Stap 3 Het bepalen van de omvang van leerobjecten: het principe van gezamenlijk gebruik Doelgroep van dit document zijn ontwikkelaars van digitale leermaterialen.
URI: http://hdl.handle.net/1820/809
Appears in Collections:1. LN: Publications and Preprints

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Omvang van leerobjecten def 30okt06.pdf284.02 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons