Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/8386
Title: De relatie tussen presentatie modaliteit en verbaal leerprestatie in kinderen van 5 tot 16 jaar.
Authors: Meijs, Celeste
Hurks, Petra
Keywords: verbal learning
verbal learning test
neuropsychologie
development
Issue Date: May-2016
Citation: Meijs, C., & Hurks, P. (2016, 25-27 May). De relatie tussen presentatie modaliteit en verbaal leerprestatie in kinderen van 5 tot 16 jaar. Paper presented at the Onderwijs Research Dagen, Rotterdam, The Netherlands.
Abstract: In deze presentatie wordt het onderzoek rondom het artikel Meijs, C., Hurks, P., Rozendaal, N., & Jolles, J. (2013). Serial and subjective clustering on a verbal learning test (VLT) in children aged 5–15: The nature of subjective clustering. Child Neuropsychology, 19, 385-399 besproken.
URI: http://hdl.handle.net/1820/8386
Appears in Collections:2. FEEEL Presentations at conferences and events

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Presentatie ORD_Kom over de brug 2016_Dspace.pdf404.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.