Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/858
Title: Feedbackmodel voor blended learning
Authors: Hummel, Hans
Roossink, Henk
De Croock, Marcel
Keywords: feedback
blended learning
instructional design model
Issue Date: 4-Dec-2006
Abstract: Het geven van feedback aan grote aantallen studenten via contactonderwijs staat onder druk vanwege het arbeidsintensieve karakter (en daaraan verbonden kosten). Maar ook bij kleinere aantallen studenten via afstandsonderwijs moet naar alternatieve feedbackvormen worden gezocht. Waarmee moet je rekening houden bij feedback binnen blended learning? Wanneer moet de docent in interactie met studenten op maat gesneden feedback geven? Welke rol kan aan computers en virtuele leeromgevingen worden toebedacht? Dit document bevat de beschrijving van een ‘feedbackmodel’ als stapsgewijze werkwijze bij de bepaling van de functies en middelen van feedback, inclusief richtlijnen en vragen bij de invulling van concrete organisatievormen De bruikbaarheid en waardering van dit feedbackmodel is op beperkte schaal bij potentiële gebruikers getoetst en bij experts bevraagd. Vanuit dit commentaar Worden aanbevelingen gedaan voor vervolgprojecten, die op deze verkenning van de problematiek kunnen voortbouwen.
Description: Dit project liep vanaf oktober 2005 en is februari 2006 met deze projectrapportage afgesloten
URI: http://hdl.handle.net/1820/858
Appears in Collections:1. LN: Publications and Preprints

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Feedbackmodel_DUrapportage260106.pdf762.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.