Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/8601
Title: Leren op de werkplek van leraren: hoe breng je dat in kaart?
Authors: Evers, Arnoud
Keywords: Leren op de werkplek
Leraren
Issue Date: 25-Apr-2017
Publisher: De nieuwe MESO
Citation: Evers, A.T. (2017, 25 April). Leren op de werkplek van leraren: hoe breng je dat in kaart? MESO online. Retrieved from https://www.denieuwemeso.nl/nieuws/leren-op-de-werkplek-van-leraren-hoe-breng-je-dat-in-kaart
Abstract: Professionele ontwikkeling na een initiële opleiding vindt traditioneel plaats via trainingen of vervolgopleidingen. Maar in toenemende mate wordt in dat kader de waarde van professionele ontwikkeling van leraren op het werk onderschreven. Dat heeft bijvoorbeeld een positief effect op organisatie-uitkomsten, en het blijkt belangrijk te zijn voor de professionele groei van leraren en hun carrière-ontwikkeling. Bovendien is het ook een manier om efficiënt om te gaan met de beperkte middelen en tijd die beschikbaar zijn voor de professionele ontwikkeling van leraren. De vraag is alleen hoe je de mate waarin leraren deelnemen aan professionele ontwikkelingsactiviteiten op het werk, zichtbaar kunt maken. In dit artikel bespreken we een instrument waarmee dat kan.
URI: http://hdl.handle.net/1820/8601
Appears in Collections:1. T2 Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evers Leren op de werkplek (1)_MESO_Magazine.pdf653.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.