Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/9007
Title: Backward chaining? Completion problem? Percepties van studenten, docenten en ontwerpers op een op 4CID-gebaseerde cursus informatievaardigheden
Authors: Brand-Gruwel, Saskia
Keywords: instructional design
information problem solving
Issue Date: 2017
Citation: Brand-Gruwel, S. (2017, May). Backward chaining? Completion problem? Percepties van studenten, docenten en ontwerpers op een op 4CID-gebaseerde cursus informatievaardigheden. Keynote gepresenteerd op de 4cid-gebruikersdag, Nijmegen, The Nederlands.
Abstract: Presentation about how to design instruction to foster information problem solving skills.
URI: http://hdl.handle.net/1820/9007
Appears in Collections:2. FEEEL Presentations at conferences and events

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4C-ID gebruikerdag Saskia Brand-Gruwel.pdf13.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.