Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/91
Title: EML: van techniek naar didactiek
Authors: Hummel, Hans
Manderveld, Jocelyn
Weistra, Harm
Keywords: EML
Leerobjecten
Issue Date: 18-Dec-2003
Series/Report no.: Opleiding&Ontwikkeling;15 (september 2002)
Abstract: Een speciale plaats binnen de leertechnologie wordt ingenomen door Educational Modelling Language, een aanvulling op de al eerder bestaande afspraken over leerobjecten. Voor goed onderwijs zijn leerobjecten weliswaar een noodzakelijke, maar niet voldoende voorwaarde. EML is een modelleringstaal die uitgaat van <i>complete</i> leereenheden waarin naast leerobjecten vooral de <i>leerprocessen</i> worden beschreven.
URI: http://hdl.handle.net/1820/91
Appears in Collections:1. LN: Publications and Preprints

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O&O column.pdf94.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.