Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/9170
Title: Leraar24. De balans na drie jaar. Wat er is bereikt in de periode 2009-2011
Authors: Vinken, Henk
De Brabander, Kees
Claessen, Jos
Martens, Rob
Keywords: leraar24
digitale leermaterialen
professionalisering leraren
Issue Date: 2012
Publisher: Open Universiteit
Citation: Vinken, H., De Brabander, K., Claessen, J., & Martens, R. (2012). Leraar24. De balans na drie jaar. Wat is er bereikt in de periode 2009-2011
Series/Report no.: Leraar24-rapportenreeks;23
Abstract: Leraar 24 is digitaal programma van de overheid met als bedoeling bij te dragen aan de professionalisering van leraren. Op het digitale platform Leraar 24 ( 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar) zijn sinds 2009 een groot aantal video’s en dossiers te vinden over relevante onderwerpen. Aan Leraar24 was ook een onderzoeksprogramma door de Open Universiteit verbonden met in totaal 23 rapporten. In het onderhavige rapport wordt de balans opgemaakt op indicatoren als bekendheid, gebruik, waardering etc. De doelstelling van de overheid op deze indicatoren blijken gerealiseerd te zijn.
URI: http://hdl.handle.net/1820/9170
Appears in Collections:3. T2 Deliverables and reports

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leraar24.pdf90.77 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons