Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/9372
Title: Optimaliseren van netwerkleren in de Academische Werkplaats
Authors: Vrieling, Emmy
Besselink, Eric
Keywords: netwerkleren
docentprofessionalisering
Issue Date: Sep-2017
Publisher: Modulair
Citation: Vrieling, E., & Besselink, E. (2017). Optimaliseren van netwerkleren in de academische werkplaats. Modulair, 8 september, 2017.
Abstract: Structurele samenwerkingsverbanden van scholen en onderzoeksinstellingen, ook wel academische werkplaatsen genoemd, lijken een goede bedding te vormen voor een koppeling van onderzoek en onderwijsvernieuwing. Een dergelijke vorm van samenwerking vindt plaats tussen 18 schoolbesturen primair onderwijs van het samenwerkingsverband Opleiden in de School Partnerschap Oost-Gelderland, de lerarenopleiding Iselinge Hogeschool (pabo) en het Welten-instituut van de Open Universiteit. Dit doen zij vanuit de gedachte dat deze samenwerking zal leiden tot kwaliteitsverbetering van het onderwijs.
URI: http://hdl.handle.net/1820/9372
Appears in Collections:1. T2 Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modulair AW Vrieling&Besselink 170817.pdf334.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.