Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/9434
Title: Wat elke leraar moet weten: De wetenschap van het leren in handboeken in de lerarenopleiding
Authors: Surma, Tim
Vanhoyweghen, Kristel
Keywords: learning strategies
textbooks
teacher education
Issue Date: 28-Aug-2017
Citation: Surma, T., Vanhoyweghen, K. (2017, 28 August). Wat elke leraar moet weten: De wetenschap van het leren in handboeken in de lerarenopleiding. Presented for Pedagogische Beleidingsdienst Katholiek Onderwijs Vlaanderen, Ghent, Belgium
Abstract: This presentation was held for the pedagogical assistance department in Flanders. It highlights the importance of a basic understanding of foundational principles in cognitive science for future teachers.
URI: http://hdl.handle.net/1820/9434
Appears in Collections:2. T2 Presentations at conferences and events

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
wetenschap vh leren - Ped. begeleiding 17-08-25.pdf5.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons