Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/9508
Title: Motivatietheorieën met impact op het standaard curriculum
Authors: Martens, Rob
Keywords: motivatie
Issue Date: 2016
Citation: Martens, R. (2016). Motivatietheorieën met impact op het standaard curriculum. Nederlands Tijdschrift voor Onderwijsrecht en Onderwijsbeleid, 4, 259-266.
Abstract: Vaak hoor je bij discussies over maatwerk, dat er meer te kiezen is voor leerlingen, het zou ‘leuker’ of ‘aantrekkelijker’ zijn. Waarom eigenlijk? En klopt dat wel? Dit artikel geeft antwoorden op deze vragen. We kijken dus naar de relatie tussen motivatie en maatwerk in het onderwijs.
URI: http://hdl.handle.net/1820/9508
Appears in Collections:1. T2 Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NTOR 2015 afl. 4 Martens.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons