Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/9509
Title: Onsonderwijs2032. Meer psychologie, minder economie
Authors: Martens, Rob
Keywords: onsonderwijs2032
Issue Date: Apr-2016
Publisher: OU
Citation: Martens, R. (2016). Onsonderwijs2032. Meer psychologie, minder economie. Onderwijsinnovatie, april 2016, p. 12-14.
Abstract: Economische theorieën hebben jarenlang het onderwijsdomein gedomineerd. Dat heeft volgens Martens geleid tot eenzijdig onderwijs dat slecht is voor de samenleving van morgen. Volgens hem moet psychologie méér en economie minder centraal komen te staan in het vo. Hij is dan ook blij met het advies van het Platform Onderwijs2032 dat pleit voor een andere organisatie van het curriculum.
URI: http://hdl.handle.net/1820/9509
Appears in Collections:1. T2 Publications, books and conference papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OI_2016_1_web economie.pdf336.44 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons